Privacyverklaring Yolk
Yolk doet er alles aan om jouw privacy te respecteren en je persoonlijke gegevens te beschermen. In deze privacyverklaring staat welke gegevens we verzamelen wanneer je onze website bezoekt of als je contact met ons opneemt. Voor opdrachtgevers en leveranciers gelden aanvullende privacyregels. In deze verklaring vertellen we waarom we deze gegevens verwerken. Hoe lang we ze bewaren. Hoe het zit met beveiliging. En ook hoe het zit met je rechten. Als je toch nog vragen hebt over deze privacyverklaring, schroom niet en neem contact met ons op via karin.agterbosch@yolk.nl
Bezoek je onze website?
Om onze website te verbeteren en handiger in gebruik te maken, analyseren we het gebruik ervan. Dat doen we middels Google Analytics. We verzamelen met Google Analytics geen persoonsgegevens, we hebben deze namelijk anoniem gemaakt. Onze website maakt verder gebruik van cookies. Dit zijn technische en functionele cookies waardoor de website handiger in gebruik is. Deze maken, net als onze analytische cookies, geen inbreuk op jouw privacy. We gebruiken de gegevens alleen voor dit doel.
Neem je contact met ons op?
Als je contact met ons opneemt via WhatsApp, e-mail of telefoon dan beschikken we over je naam, e-mailadres en/of telefoonnummer. We gebruiken deze gegevens alleen voor dit doel.
Voor opdrachtgevers en leveranciers
Van opdrachtgevers en leveranciers verwerken we de volgende gegevens: Bedrijfsnaam, naam, adres, e-mailadres, telefoonnummer, bankrekeningnummer, Kamer van Koophandelnummer en het BTW-nummer. Deze gegevens zijn nodig om de overeenkomst te kunnen uitvoeren. Daarnaast gebruiken we deze gegevens om te kunnen communiceren over ons aanbod, offertes te sturen, onze diensten te kunnen leveren, facturen te sturen en te betalen, feedback te ontvangen en om te voldoen aan de verplichting van de belastingdienst om een administratie bij te houden.
Hoe lang bewaren we jouw gegevens?
Voor de boekhouding geldt dat we wettelijk verplicht zijn om de administratie 7 jaar te bewaren. Van opdrachtgevers en leveranciers bewaren we de gegevens zolang er een relatie is. Als de relatie eindigt worden gegevens die niet meer relevant zijn op verzoek van de relatie verwijderd, rekening houdend met wettelijke bewaartermijnen. Als je contact met ons opneemt via e-mail of telefoon, bewaren we deze gegevens zolang ze noodzakelijk zijn voor het doel.
Zijn je gegevens veilig?
Om ervoor te zorgen dat jouw gegevens in ons online projectmanagementsysteem en ons online samenwerkplatform veilig zijn, hebben we passende beveiligingsmaatregelen genomen.